Poslední aktualizace 3.3.2023

Náplň práce:

  • Asistentka mzdové účetní v externí mzdové účtárně – pracoviště Chomutov
  • Pomocné práce pro vedení mzdové a personální agendy
  • Pomocné práce při zpracování měsíčních mezd
  • Spravování evidence pro výpočet srážek z mezd včetně exekucí
  • Příprava podkladů pro zpracování ročního zúčtování daní zaměstnanců
  • Zpracování přehledů pro sociální a zdravotní pojištění
  • Komunikace s orgány veřejné správy (FÚ, ČSSZ, ZP, ÚP, exekutorské úřady)

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru)
  • Organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • Znalost NJ a AJ výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu zařazení a schopnostem zaměstnance
  • Věrnostní a roční odměny, prémie
  • Týdenní pracovní doba 37,5 hod.
  • Pět týdnů dovolené
  • Možnost vlastní organizace práce
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Práce v zavedené a stabilizované společnosti s dlouholetou praxí v oboru
  • Možnost dalšího odborného růstu (vzdělávací kurzy, školení, odborná literatura)
  • Zaměstnání na dobu neurčitou
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na email: prace@garantchomutov.cz

Napsat komentář