Poslední aktualizace 3.3.2023
Náplň práce:
- Asistentka mzdové účetní v externí mzdové účtárně – pracoviště Chomutov
- Pomocné práce pro vedení mzdové a personální agendy
- Pomocné práce při zpracování měsíčních mezd
- Spravování evidence pro výpočet srážek z mezd včetně exekucí
- Příprava podkladů pro zpracování ročního zúčtování daní zaměstnanců
- Zpracování přehledů pro sociální a zdravotní pojištění
- Komunikace s orgány veřejné správy (FÚ, ČSSZ, ZP, ÚP, exekutorské úřady)
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického směru)
- Organizační schopnosti, pečlivost, důslednost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
- Znalost NJ a AJ výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající pracovnímu zařazení a schopnostem zaměstnance
- Věrnostní a roční odměny, prémie
- Týdenní pracovní doba 37,5 hod.
- Pět týdnů dovolené
- Možnost vlastní organizace práce
- Přátelský pracovní kolektiv
- Práce v zavedené a stabilizované společnosti s dlouholetou praxí v oboru
- Možnost dalšího odborného růstu (vzdělávací kurzy, školení, odborná literatura)
- Zaměstnání na dobu neurčitou
- Nástup možný ihned
V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis na email: prace@garantchomutov.cz
